Friday, March 11, 2011

13 # Ops Diet

Moshi Moshi....

dok tgh lepak2 ujung minggu yang bosan ni, teingat lak nak hupdate blog yang terbiar ni....
ok pagi tadi dok bekpes dgn c bulat, sembang2, alamak skang dh bulan 3 dah...ade lagik 8 bulan....waaa!!!camne ni...nanti nk fitting baju kawen x muat lak...badan dh cam double cheese beger dh ni...

Azam cik lara nak diet, tanak makan nasik...bile aku ckp cmni, c bulat akan berkate "eleh dari taun lepas i dok denga u cakap camni." ok x pe,kutuk2,hish ape jadik skali pon, sebelum kawen ni badan kene solid molid...

nak tau kenapa ops diet cik lara selalu GAGAL?inila antara sebab utamanye:
1. Si BULAT-  "yang, jom makan", "yang lapo","yang rase cam nak makan tu la, ni la..."
2. Koperal & staff mahkamah - "Puan, tu sy dh beli nasik lemak", "puan, bihun atas meja", "puan air dh siap", "puan jom makan roti canai", "puan jom minom"
3. Suzanne - "weh lapa, jom makan!", "aku nk masak herbal chic", "aku tgh goreng ayam"
4. Umi, ayah, adik - "long, kamu nak makan pe?", "long jom makan", "long malam ni kite dinner ramai2". "long umi masak sambal petai"

ha tengok!macam mane nk diet....?kang bile tolak sume akan kate: "eleh, sudahlah", "diet konon", ala nanti2 jela diet", eh nak diet pe lagik, ok dh la ni"

mane la misi aku slalunye gagal.....tapi demi nak cantek time kawen aku akan mulekan diet seketat-ketatnye...nanti la korang

ok, till then, nk p buang sume makanan yg ade dlam umah ni....hahahaha

*Sayonara* XD

1 comment:

  1. nti2 je la diet... puan nti kak su bawak kek tuk Puan yer...hehe ( dgn nada mghasut)..;P

    ReplyDelete